czwartek, 9 maja 2013

277

Skoro jesteśmy przy tematach majteczek...

MOB: mam pytanie: jaki rozmiar bokserek nosisz? m czy s?

Boski: :|

MOB: czo?

Boski: to aż tak małego mam?? :|

MOB: chodzi mi o twoje biodra i żyć a nie o małego

Boski: MAŁEGO?????? :| :| :| :| :| :| :|

MOB: ja pierdolę

Boski: czekaj czekaj jak ja ciebie przepierdolę to zobaczymy czy taki mały :P Ostatnio miałem Lki ale jeśli uważasz, że lepsza dla mnie byłaby Mka to możesz mi na urodziny kupić, nie zrobię ci awantury :P

MOB: no trochę dużawe mi się wydawały... szczerze mówiąc.

Boski: . . .


zabić to za mało...

2 komentarze:

  1. ależ pogawędka ;-)
    ja Marudzie kiedyś kupiłam za małe i nie dało się w nich chodzić, więc lepiej większe nić za małe

    OdpowiedzUsuń
  2. zasada jest prosta: jaj nie należy zgniatać, więc w razie wątpliwości wypada kupić większe ;]

    OdpowiedzUsuń