środa, 21 listopada 2012

248

Boski uwielbia Warszafffkę i tutejszą firmę.
Wczoraj pan Dyrektor powiedział, iż jutro jest inspekcja biurowca. W tym celu trzeba uzupełnić znaki ewakuacyjne, oznaczenia gaśnic i same gaśnice.
Na moje pytanie "Czy są jeszcze jakieś wolne gaśnice" pan Dyrektor odpowiedział: "Weź podpierdol z któregoś działu. One tam i tak stać nie będą. A znaki gaśnic to tak przyklej, żeby można je było zdjąć, bo prezes nie chce, żeby na ścianach cokolwiek było".

Więc jutro będę przyklejał znaczki gaśnic i podpierdalał gaśnice tylko po to, żeby inspekcja wypadła pozytywnie a potem je zdejmował.
Noż kurwa bez komentarza, to nie mógł pan prezes wymyśleć jakichś fikuśnych szafek???

Sąsiadów na wiosce nieszkodliwie ignoruję. W niedzielę dzwoniłem do jednego z pytaniem czy mnie ze stacji odbierze to coś niezrozumiałego odbełkotał, że nie da rady. Do drugiego się nie dodzwoniłem, bo najlepiej wyłączyć komórkę gdy wiadomo, że Boski przybywa i będzie trzeba go ze stacji odebrać.
Na szczęście pociąg mi wypuścili 15 minut wcześniej i w Warszafffce nie musiałem długo czekać żeby na wioskę się dostać.

A 30tka MOBa minęła w towarzystwie znajomej parki, którzy się zwinęli koło 23ciej bo im psiaki by padły gdyby nie wrócili przed północą...

Już w łóżku:
MOBowi włączył się SWR*. No to Boski już się napalił, że jakaś akcja [w końcu!] będzie, a ten smarkacz po chwili z tekstem:
- śpimy? - noż kurwa, myślę sobie, ale odpowiadam:
- No to dobranoc
- Dobranoc.
Chwilę później SWR nadal działa więc w końcu zirytowany mówię:
- Weź się w końcu zdecyduj!!

No to się zdecydował ;)

---
*SWR - Syndrom Wędrujących Rąk

3 komentarze:

  1. no tak BHP na pierwszym planie
    wiesz ludzie to są durni, bo jak cokolwiek się stanie to ludzie się nie uratują ;/

    miła nocka widzę była ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bhp ponad wszystko! naklejaj, i odklejaj, przynajmniej się nie będziesz nudził:D:D:D
    Myśle, że psiaki by im nie padły, co najwyżej napaskudziły:D
    Syndrom Wędrujących Rąk- buahahah!:D mistrzostwo świata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to się w pracy nie nudzić :)
    SWR... ja zastosuję, może Pan B. nie zaśnie dziś ZNÓW!!!

    OdpowiedzUsuń