wtorek, 19 listopada 2013

305

Powód MOBa, dla którego był taki 'oschły' to fakt, iż postanowił wyjechać do UK i tam szukać szczęścia.
Powiedział, że się 'zastanawia' nad wyjazdem... Ale przed wczoraj na jakimś tam jego profilu na pewnym portalu wyczytałem 'Niedługo przeprowadzka do UK'.
Przykro mi, że nie powiedział tego mi wprost...
Ponieważ nie lubię nie wiedzieć na czym stoję, przed chwilą zapytałem go wprost: czy Twoje nieodzywanie się to swoisty sposób powiedzenia "Wyjeżdżam zrywam z Tobą"?

No i się dowiedziałem, że myśli, iż nasze drogi się rozchodzą.
I jeszcze dowiedziałem się, że od ponad dwóch lat [!] żyjemy jak przyjaciele.
Noż kurwa mać...

Napisałem MOBowi, że moją szczoteczkę do zębów i kapcie może wywalić do śmieci....
....razem z moim sercem.

W każdym razie Boski jest do wzięcia...

Jacyś chętni?

Ta dziura w klatce piersiowej jest nie do zniesienia.

1 komentarz:

  1. Ja bym brała, ale się nie nadam coś czuję. Chyba że na podleczenie dziury w sercu wpadniesz... Byłam rok na pielęgniarstwie ;)

    OdpowiedzUsuń