wtorek, 25 sierpnia 2015

341

Raz na jakiś czas dostaję do wypełnienia ankiety różnego kalibru.
Ot za wypełnienie zbieram punkty, potem mogę wymienić na nagrody. Ale nie o to chodzi.

Przed chwilą zostałem zaproszony do kolejnego badania. Pytania były polityczne, czy brałem udział w wyborach prezydenckich, na kogo oddałem głos itepe.
Ostatnim pytaniem było "Na kogo oddałby pan głos gdyby wybory odbywały się w najbliższą niedzielę?". Zaznaczyłem PO. 
"Niestety nie możemy pana zakwalifikować do ankiety".

Czyżby PIS w natarciu?

1 komentarz:

  1. A jakże. Nie ma stania po krzakach. Mają ostatnia szanse coś ugrać w tych wyborach bo drugiej takiej okazji nie będzie. /ludzie na nich psy powiedzą po tej kadencji. Dopiero, bo ja już dawno krzyżyk na nich postawiłam- zlodziejach nie lepszych od innych/

    OdpowiedzUsuń