środa, 5 lutego 2014

314

Przed chwilą dostałem bardzo miłą wiadomość na jednym z portali.
Koleś napisał, że jestem boski i chciałby mnie pieścić i dać mi mega rozkosz:

"mam takie pytanko. Mogę cię wyjebać w dupę szkarado i spuścić ci się na ryj ?"

Odpisałem mu, że chyba lustra nie ma, na co on do mnie, że moja uroda przyćmiewa piękno witraży w kościołach Watykanu:

"jak ty spojrzysz pedałku to pęknie".

Odpowiedziałem, że wręcz przeciwnie, jak patrzę w lustro to moje odbicie zakochuje się we mnie i staje obok.

Mója boskość chyba mu się bardzo spodobała, bo znowu zachwycał się moją boską urodą i życzył mi dużo satysfakcji seksualnej:

"jeb sie szmato w dupe i ryj"

...po czym mnie zablokował.

Oh moje biedne serduszko, zostało odrzucone, jak ja to przeżyję?? Krwawię, krwawię oh ja biedny nieszczęśliwy ...

:P

3 komentarze:

  1. A cenzura kolego, to gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to po co zaczynał rozmowę ???
    mnie takie portale odstraszyły niby ktoś coś chce a potem albo bluzga, albo unika spotkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dwie możliwości: albo koleś lubi dominować i poniżać (są takie typy zarówno w jedną jak i drugą stronę, dla mnie to niezrozumiałe jest ale co kto lubi :D) albo był to antyhomo, który szukał rozrywki :)

      Usuń